Сидить козак на кобзі грає, що замислить, то все має

6 лип. 2010 р.

Nokturnal Mortum - Голос Сталі (2009)


Жанр: Folk Symphonic Black Metal
Лейбл: Oriana
Формат: mp3 | VBR260kbps
Країна: Україна, Харків
Розмір: 130MB

Трекліст: 1. Інтро 2. Голос Сталі 3. Валькирия 4. Україна 5. Моєї Мрії Острови 6. Шляхом Сонця 7. Небо Сумних Ночей 8. Біла Вежа

Огляд:
Сокіл злітає у небо
До зірок наших надій
Іншого шляху нам не треба
Нехай він нестерпно важкий

Жовто-блакитний прапор
Тризуб - шлях до мети
У серці любов до країни
Крізь життя своє пронеси.

Україна... Золото Сонця торкнеться на мить
Україна... Чистого неба блакить

Я беру в долоні землю, що є чиста, як душа
Я кохаю тебе, ненько, вічна матінко моя
Відчуваю твої сльози, срібні сльози, як роса
Я благаю тебе, ненько, не згуби своє життя (NM)

Завантажити:(MEDIAFIRE)
Nokturnal_Mortum-Golos_Stali-2009-GRAVEWISH.rar

Немає коментарів:

Дописати коментар